fredag 28. november 2008

Ynskjeliste

Delvis inspirera av Johansen sitt blogginnlegg, og til dels utløyst av ein del førespurnadar om ynskjeliste kjem det her eit lite forslag:


Viss nokon vil gje meg noko vil eg fyrst og fremst sei at eg set stor pris på gåver til CRO. Eg som er her nede sjølv ser kor utruleg mykje til og med små summar kan gjera, og eg kan garantere at det er eit svært godt formål. Arbeidet som blir gjort her er verkeleg verdt å støtte. Eventuelle gåver kan bli sendt til strømmestifelsen sitt kontonummer: 6318.09.53878 og bli merka med CRO Mbale.


Viss nokon insisterar på å gje meg noko anna er det utruleg koseleg å få jolepost, eventuelt med eit lite ”vedlegg” som til dømes:


  • Ein gul leverposteiboks
  • Eit norsk jenteblad
  • Ein brent cd med litt ny musikk, dei nyaste episodane av nokon fjernsynsseriar (Heroes, Frustrerte fruer, Gossip Girl) eller liknande
  • Norsk posemat
  • Eller eit eller anna du trur ein saknar etter nokon månadar vekk frå Noreg og som får plass i eit brev =)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Artig å lese og se bilder fra gamle trakter! Det var jeg som sist bodde i huset deres, håper dere er fornøyd! Det mangler vel kanskje litt stikkontakter og lys? Det var ihvertfall litt gnister og smell her og der da jeg var der..
    Må komme med en mat-anbefaling når dere er lei av posho og bønner(dag 1 for min del:) Landmark Inn på vei opp til Mbale Resort! Kjempekoselig indisk ektepar som driver et vertshus med billig og god mat! Og vil dere bli kjent med noen "hvite" med mye erfaring og kontakter, ta en tur innom Jenga-kontoret på motsatt side av Barclays bank. Veldig greie folk! Hils til James, Ronald og Simon Peter!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett