mandag 23. mars 2009

Hjarteknuserar på CRO!





4 kommentarer:

  1. Herlege bilete :)
    Kosleg å få eit lite innblikk i korleis du har det Marit! Nyt siste tida i Uganda!!

    SvarSlett
  2. Fine bilder Marit=)
    Har bare et lite spørsmål om du kunne gjøre meg en liten tjeneste? Som du vet fikk jeg ikke tatt noe særlig med bilder når jeg var der, men skulle gjerne hatt et av Nora som var veldig skuffet over at hun ikke fikk. Det er ho som hade sort kjole og hang seg litt på meg den første dagen. Hvis du husker på det og ser henne, hadde du giddet og kanskje knipset et lite bilde av henne og sendt det til meg? Ikke stress med det altså, men bare hvis du ser henne når du er ute med kameraet. Håper du har det fint.

    SvarSlett
  3. det skø eg prøve å få ordna ja! Alt vel i Norge? saknar du Uganda?

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Her går alt fint ja, utrolig deilig med vår og litt solskinn. Tenker ofte at det hadde vært bra å vært tilbake i Uganda med både folk og kultur så jeg sier igjen bare nyt den siste tiden=) For oss tror jeg egentlig det var en skikkelig slapp tid hvert fall jobbmessig, uansett nyt det.

    SvarSlett