mandag 23. mars 2009

The youth centre

Tenkte det var for gale å ha budd her i eit halvt år utan å vise korleis eg bur! Eg bur i ei bygning CRO eig som heiter the youth centre. I eine enden er det eit bibliotek der elevar og studentar i tilknytning CRO kan komma og låne skulebøkar og sitje å lesa ein plass der det (stort sett...) er fred og ro og elektrisik ljos. I det som ser ut som eit påbygg lengst til høgre på biletet bur James og Ronald, to litt eldre gutar frå CRO. I midten bur eg og Eline. Me har kvar sitt soverom, eit kjøken, bad og stoge. Veldig greit.

Ute på gardsplasse vår driv CRO no å byggjer eit stort bibliotek/konferansesenter. Det rekk nok ikkje å bli ferdig før me reiser, men eg trur det blir veldig bra. Det er i alle fall fint å bruke taket til å sitje å dingle med føtane på!

l

Romet mitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar