tirsdag 2. september 2008

I gang med blogging!

Der var bloggen oppe og gjekk! Har aldri hatt blogg før, pga at eg kjenner meg sjølv godt nok til å vita at det einaste som hadde komme ut av å oppretta ein, hadde vore dårleg samvit for manglande oppdatering, i tillegg til at eg ikkje har trua på at livet mitt er så spennande at det har underhaldningsverdi for andre. Men no er saken ein ganske annan! I og med at eg skal noko såpass eksotisk som å bu og jobbe i Uganda i 7 mnd, reknar eg med at eg etter kvart kjem til å få litt av kvart på hjarta som er greit å få dela. I tillegg kan det vera ein fin måte å halde venner, familie eller andre som har forvilla seg innpå bloggen oppdatera på, i og med at kontakten med omverda truleg kjem til å bli rimleg begrensa. Av same grunn set eg sett stor pris på om de har lyst til å kommentere innlegga eller gje ein lyd på bloggen slik at eg får høyre frå dykk =)
Fred ut

8 kommentarer:

  1. Næset! eg æ ømla glad fe at du he fænge deg ein blogg! din sambuarenur i vona!

    SvarSlett
  2. sambuarenur minur! sø ømla sjarmerans at du tok turen innom bloggen min, fortset mæ d! stæmmer ferresten mæ ei oppdatering av din snart, MÆ bilde!

    SvarSlett
  3. Åh! Så kjekt at du og har fått deg blogg. Skjer mykji rart i verdi.
    Tusen takk for at jeg har blitt kjent med deg, forhåndskunnskaper innen telemarksdialekta kom godt med når vi var på et museum her hin dagen.
    Lykke til i den store verda, og hils Christine og Kamilla (Harestad, min tremenning)!
    Gud velsigne deg, søte eksårbokmedarbeider!

    SvarSlett
  4. Hei! Kosar du deg på Hald eller? Gledar meg til å lesa kva som skjer i livet ditt i Uganda! Har (sidan me er inne på temaet) òg fått bruk for telemarksdialektkunnskapane mine her på campingen, då ein skikkeleg hardbarka mann byrja å prata i veg på überbredt telemarkur i rasande fart.

    So long! Hadeja!
    (Ordet eg må skriva inn er forresten LSDrips)

    SvarSlett
  5. å du følte det at eg he oppretta blogg æ ein av dei? hehe... Det gledar det telemarkske hjarta mitt å sjå at dialekten min kan hjelpe dykk i kvardagen! hehehe kva museum Hilde? he d d forresten bra på dikkøs respektive opphaldsplassar? skule helse tebakars! bær på speed, merkar eg æ litt nysgjerrig på høsse d gjæng fe seg...

    SvarSlett
  6. Så kjekt å sjå at du har fått blogg:) Håper alt står bra til med deg på Hald og at du får det konge i Uganda! Lykke til:D

    SvarSlett
  7. konge at du har blogg, jeg følger med!

    SvarSlett
  8. fin blogg marit, hugs utfordringa eg gav deg ikveld !

    SvarSlett